larssonjacqueline

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Jacqueline Larsson - 17 februari 2014 23:07

Hello!:)

Idag va jag inte i skolan för jag var för trött för det. Vaknade runt 12-13idag. Så man kan säga att jag var en hel del trött...

Tänkte försöka att i alla fall göra inlägg varje kväll! Så det i alla fall blir något inlägg, kan ju bli fler varje dag! Men åt minstonde varje kväll i alla fall! Men det är bara att kolla in då och då för att se om det kommit något nytt!:)

Jag har inte gjort så mycket idag än att varit hemma och nördat hay day spelet på mobilen! Varit så trött och inte haft ork till så mycket än att lata mig! Men ja man kan ju kika mig!:) skulle va sjukt snällt om ni/du gjorde det! För då har jag något att göra om dagarna !
Jag brukar svara rätt så snabbt faktiskt!:) så va inte blyg bara att skriva!

Tänkte skriva på slutet av detta inlägg ställen man kan kolla/skriva till mig som tex, snapchat,kik,ask,insta och mkt flera sidor!:)

Jag fick igår veta att jag skulle hem till mormor på Fredag! Det är typ mitt andra hem kommer bo där nästan varje helg från fredag till måndag!
För att kunna få läxor gjorda och komma bort hemifrån lite.
Så jag hoppas att jag får det lugnt och att det blir lite lättare att kunna plugga utan syskon som skriker och bråkar och är på en hela tiden.
Kommer självklart bli trist för jag har inga vänner i Avesta! Kommer bli helt Forever alone. Men aja! Har ju Becca som jag kan Facetima med;)


Okej då ska vi se vad ni kan kolla/skriva med mig!:)

Instagram- Jackiiesinstaa
Ask- Lillaflicaann
Kik- 19jackie99
Facebook- Jacqueline Larsson
Snapchat- Jackielarsson
Videofyme- larsson1999 (tror jag)


Kolla in dom och skriv på kik skulle va jätte snällt!:)


Kram på er!:)

Av Jacqueline Larsson - 17 februari 2014 00:28

Hello alla bloggläsare!:)

Börjar tappa lusten med att blogga. Har någon något tips hur jag kan få tillbaka lusten att blogga igen?!:)

Vet att det inte blivit så mycket av med min blogg på sistonde.
Varit väldigt lat och inte orkat helt enkelt.

Kom och tänka på en sak nyss!
Många klagar på hur mina framtänder ser ut. Och jag börjar störa mig rejält mycket på det nu. Och funderar på om jag ska slipa ner dom en liten bit. Men det är frågan skulle det passa mig att slipa ner dom lite?:)
Kommentera om vad du tror?:)

Sen har jag funderat på att färga håret igen!:)
Tänkt på 3 olika färger!:)

1. Blond med Mörkblonda slingor
2. Rött med svart dip dye
3. Hel blond.

Osäker på vad jag ska göra!
Någon som har förslag så kommentera !:)

I helgen var det tävling här i Ludvika!:) och jag simmade 100Frisim, 100Bröst , 50Frisim, 100rygg och i lakaperna så körde jag 50Frisim i båda!:)
Blev inte så många lopp stök mig på 200M Medley för jag orkade värkligen inte det nu när fjärilen inte sitter!
Ska försöka så in fjärilen på träningarna! Ett tag kvar innan nästa tävling så nu gäller det att träna! :)

Bra simmat oxå till alla bra simmare!:)


I helgen har oxå Becca tillbringat tiden med mig!:) då vi har sovit över sen har hon varit med mig på simtävlingen!:)

Skönt att hon och jag äntligen löst allt! Eller löst allt vi strök ett Stort sträck över allt och skiter i allt som hände och går vidare! Vi är mognare än så!

Skola i morgon! Eller rättare sagt idag! För klockan är snart halv 1.
Så det är redan Måndag!


Idag hände något jätte konstigt,
Jag hade inget lås till mitt skåp men brukar klara mig med att ingen snor mina saker, så när jag & Becca kom upp för att byta om så märkte vi att alla våra kläder låg inte så som vi själva la det i skåpet. Helt rörigt va det! Vi visste redan då att någon varit i VÅRAT skåp! Jag började klä på mig, sendan märkte jag att min bh va borta både jag och Becca letade ingen stanns va den, då någon visst varit inne i VÅRAT skåp och snott min Bh!

Vem fan tar en bh?!? Konstigt nog va det en konstig typ som tog en bh!!!! Personen hade väll själv inte råd med en bh !

Hade oxå en genom skinlig tröja så ja det va inte så trevligt jag och Becca bara garvade och jag kunde aldrig sluta skratta, fick stänga min tjocktröja för ingen skulle se mina bröst !

Seriöst en bh? Vem tar det igentligen?

Jävla bh knäppis!:)


Ska försöka sova nu!:)
Så alla ni får ha en riktigt bra dag sen!:)


Kram Jacqueline<3

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards