larssonjacqueline

Direktlänk till inlägg 12 mars 2014

Om min Anroxia/Ätstörning!

Av Jacqueline Larsson - 12 mars 2014 22:29

Hello!!

Hoppas ni alla mår bra!
Själv är det väll rätt så bra börjat bli bättre men endå inte.

Många undra hur jag fick Anroxia förut! Jo jag ska väll berätta det.. Även om jag berättat det några gånger... Men men..
Började när jag va 12år skulle fylla 13 ca 3-4månader efter! Då jag vart Sexuelltutnytjad av en kille som tvingade mig att göra en hel del!
Efter att händelsen hänt mådde jag skit! Jag berättade inte för någon vad som hänt eller något! Men min mamma listade ut att något var fel! För jag åt aldrig mer hemma! Jag åt aldrig skolmaten mer! Jag blev smalare åh jag orkade knappt göra något! Sovde nästan jämt! Blev sjuk väldigt lätt! Jag skulle en dag till skolaköterskan för att väga mig åh mäta mig då hon såg att jag vägde väldigt lite om jag har rätt så var det 39-40kg! Och jag va 158-160 cm lång! Hon vart orolig och jag fick väga mig på bup och som skickade mig vidare till Falun! Ja gick på Tornet när asså ätstörningsenheten!
Jag fick först inte den hjälp jag behövde men sen fick jag det! Jag har varit jävligt nära på att blivit in lagd på sjukhus 3-6 gånger! Men jag har vägrat! För jag ville ALDIRG bli frisk förut! Men tillslut träffade jag Becca asså min bästa vän! Och hon stöttade mig hjälpte mig åh allt jag fick andra tankar jag lyckades efter 1 1/2 år så lyckades jag att nå mål vikten 50! Så jag fick äntligen börja träna och allt! Blev av med anroxian sa läkaren!
Men många tror att jag har androxia än! Men jag har bara en ätstörning just nu!
och ja jag äter lite äter knappt något! Jag ser inte att jag är smal! Jag tycker att jag är jätte tjock! Och när jag äter känner jag mig tjockare! Blir mobbad för att jag tycker att jag är tjock då många kallar mig tjock blir mobbad och kallad för Hora pogrund av att jag blivit Sexuelltutnytjad som 12åring!

Jag mår än idag jävligt dålig över det som hände mig när jag var 12 år!
Men något jag måste tänka bort men som är jävligt jobbig! Förlåt att jag svär! Men jag kämpar för att må bättre!
Visst jag har självmordstankar haft det enda sen jag var 10år!
Och jag blir 15 i oktober så nästan 5år!

Och sen tar jag upp en sak till! Ni behöver inte fråga hela tiden varför är du född 1999 och går i 7:an med 2000! Jo när jag hade anroxia stängdes jag av från skolan eller vad man ska säga jag fick ligga hemma och sova jag sovde hela dagen åt knappt utan att jag spyde! Så därför fick jag gå om 7:an! Och just nu har jag jätte svårt i skolan så allt går bara åt skogen och lärarna är rädda att jag kommer behöva gå om igen! Men något som jag, lärare och min vän försöker ändra på! För gå om 7:an igen gör jag då ALDIRG! Vill ALDIRG hamna i samma klass som min lillebror!

Aja det va typ svaren på allt ni ville ha svar på ni som undrat!

Ni alla får ha det bra kram!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline Larsson - 20 mars 2014 03:57

Fått hört en hel jävla del på sistonde och jag orkar inte blogga mer tänker gå vidare! Men just nu mår jag skit Ha det bra ...

Av Jacqueline Larsson - 17 mars 2014 12:35


Hellu! Måndag idag! Tänkte svara på några fråger som jag fått på kik! Så vi kör igång! Fråga- Skulle du skaffa en youtube kanal? Svar- Jag har redan fixat en men är aldrig inne på den men ska försöka lägga upp covers där! Fråga- Hur ...

Av Jacqueline Larsson - 16 mars 2014 15:56


Hello! Fick frågan och skriva ett inlägg om mig själv och sanningar om mig! Så vi kör! Mitt namn är då Jacqueline Mathilda Loviza Larsson! Är född 1999. Fyller år den 21oktober. Jag älskar att sjunga typ mitt liv! Jag bor med min mamma & hen...

Av Jacqueline Larsson - 13 mars 2014 15:36


Hello! Ska ut nu och fota! Så kommer väll blider på det sen! Vart på bup och det gick helt bra! Snackade om skolan bara så va ju inte en sån stor grej! Blir ingen träning idag pogrund av att jag var hemma från skolan. Blir dock ut och springa/gå m...

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards