larssonjacqueline

Direktlänk till inlägg 17 februari 2014

Allt möjligt

Av Jacqueline Larsson - 17 februari 2014 00:28

Hello alla bloggläsare!:)

Börjar tappa lusten med att blogga. Har någon något tips hur jag kan få tillbaka lusten att blogga igen?!:)

Vet att det inte blivit så mycket av med min blogg på sistonde.
Varit väldigt lat och inte orkat helt enkelt.

Kom och tänka på en sak nyss!
Många klagar på hur mina framtänder ser ut. Och jag börjar störa mig rejält mycket på det nu. Och funderar på om jag ska slipa ner dom en liten bit. Men det är frågan skulle det passa mig att slipa ner dom lite?:)
Kommentera om vad du tror?:)

Sen har jag funderat på att färga håret igen!:)
Tänkt på 3 olika färger!:)

1. Blond med Mörkblonda slingor
2. Rött med svart dip dye
3. Hel blond.

Osäker på vad jag ska göra!
Någon som har förslag så kommentera !:)

I helgen var det tävling här i Ludvika!:) och jag simmade 100Frisim, 100Bröst , 50Frisim, 100rygg och i lakaperna så körde jag 50Frisim i båda!:)
Blev inte så många lopp stök mig på 200M Medley för jag orkade värkligen inte det nu när fjärilen inte sitter!
Ska försöka så in fjärilen på träningarna! Ett tag kvar innan nästa tävling så nu gäller det att träna! :)

Bra simmat oxå till alla bra simmare!:)


I helgen har oxå Becca tillbringat tiden med mig!:) då vi har sovit över sen har hon varit med mig på simtävlingen!:)

Skönt att hon och jag äntligen löst allt! Eller löst allt vi strök ett Stort sträck över allt och skiter i allt som hände och går vidare! Vi är mognare än så!

Skola i morgon! Eller rättare sagt idag! För klockan är snart halv 1.
Så det är redan Måndag!


Idag hände något jätte konstigt,
Jag hade inget lås till mitt skåp men brukar klara mig med att ingen snor mina saker, så när jag & Becca kom upp för att byta om så märkte vi att alla våra kläder låg inte så som vi själva la det i skåpet. Helt rörigt va det! Vi visste redan då att någon varit i VÅRAT skåp! Jag började klä på mig, sendan märkte jag att min bh va borta både jag och Becca letade ingen stanns va den, då någon visst varit inne i VÅRAT skåp och snott min Bh!

Vem fan tar en bh?!? Konstigt nog va det en konstig typ som tog en bh!!!! Personen hade väll själv inte råd med en bh !

Hade oxå en genom skinlig tröja så ja det va inte så trevligt jag och Becca bara garvade och jag kunde aldrig sluta skratta, fick stänga min tjocktröja för ingen skulle se mina bröst !

Seriöst en bh? Vem tar det igentligen?

Jävla bh knäppis!:)


Ska försöka sova nu!:)
Så alla ni får ha en riktigt bra dag sen!:)


Kram Jacqueline<3

 
 
Ingen bild

Kalle

17 februari 2014 20:26

Svårt det där när lusten försvinner men skulle bli tomt utan dig!
kramar

Jacqueline Larsson

17 februari 2014 23:08

Aw
Kram:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline Larsson - 20 mars 2014 03:57

Fått hört en hel jävla del på sistonde och jag orkar inte blogga mer tänker gå vidare! Men just nu mår jag skit Ha det bra ...

Av Jacqueline Larsson - 17 mars 2014 12:35


Hellu! Måndag idag! Tänkte svara på några fråger som jag fått på kik! Så vi kör igång! Fråga- Skulle du skaffa en youtube kanal? Svar- Jag har redan fixat en men är aldrig inne på den men ska försöka lägga upp covers där! Fråga- Hur ...

Av Jacqueline Larsson - 16 mars 2014 15:56


Hello! Fick frågan och skriva ett inlägg om mig själv och sanningar om mig! Så vi kör! Mitt namn är då Jacqueline Mathilda Loviza Larsson! Är född 1999. Fyller år den 21oktober. Jag älskar att sjunga typ mitt liv! Jag bor med min mamma & hen...

Av Jacqueline Larsson - 13 mars 2014 15:36


Hello! Ska ut nu och fota! Så kommer väll blider på det sen! Vart på bup och det gick helt bra! Snackade om skolan bara så va ju inte en sån stor grej! Blir ingen träning idag pogrund av att jag var hemma från skolan. Blir dock ut och springa/gå m...

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards