larssonjacqueline

Direktlänk till inlägg 28 februari 2014

22/2-2014

Av Jacqueline Larsson - 28 februari 2014 00:30

Hello!

Läs neråt om du vill se vad detta inägg handlar om!






I lördags blev jag tillsammans med värdens underbara Jesper!<3
Han är den som betyder allt för mig! Han är den killen jag aldrig väntat på.
Han är mer än perfekt för mig!
Jag älskar han så jävla mycket att det inte går att beskriva med ord! Han låter mig få va mig själv! Och jag behöver inte va på ett sätt för att stäma in! Han är det finaste jag har. Värkligen den bästa.
Love him so mutch!<3

Han är inte som alla andra killar!
Han är sig själv! Han vet vad han gör och hur han är. Han är helt perfekt i mina ögon! För mig är han det bästa som finns på denna planet. Han får mitt hjärta att känna kärleken.
Han är det ända jag skulle kunna dö för.
Han är den ända jag kommer älska så här jävla mycket som jag gör just nu. Han är fantastisk. Han får mig att le han får mig att skratta äkta. Han gör mina dagar. Han får mig att tänka på posetivt saker än att tänka negativt. Saknar han så jävla mycket. Varje sekund som går så tänker jag på just han. Han kommer alltid finnas i mitt hjärta vad som än händer.

Killen i mina drömmar är han.
Han och jag för alltid!
Ingen kommer kunna förstöra mellan oss. Och allt hat jag fått jag bryr mig inte för jag kommer ändå älska han!
Bara för ni inte tycker om han så behöver det inte betyda att jag ska hata han! För jag älskar han för mycket för att hata han. Han är det bästa som finns!



Skulle kunna sitta hela natten och skriva detta inlägg. Men jag är väldigt trött så jag hoppas att ni fortfarande läser min blogg. Fast jag inte bloggat på ett tag! Har varit så inne i Jeppe och mina vänner. Så jag har liksom glömt/inte orkat att bloggat. Men ska försöka ändra på det..


Kram Jackie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline Larsson - 20 mars 2014 03:57

Fått hört en hel jävla del på sistonde och jag orkar inte blogga mer tänker gå vidare! Men just nu mår jag skit Ha det bra ...

Av Jacqueline Larsson - 17 mars 2014 12:35


Hellu! Måndag idag! Tänkte svara på några fråger som jag fått på kik! Så vi kör igång! Fråga- Skulle du skaffa en youtube kanal? Svar- Jag har redan fixat en men är aldrig inne på den men ska försöka lägga upp covers där! Fråga- Hur ...

Av Jacqueline Larsson - 16 mars 2014 15:56


Hello! Fick frågan och skriva ett inlägg om mig själv och sanningar om mig! Så vi kör! Mitt namn är då Jacqueline Mathilda Loviza Larsson! Är född 1999. Fyller år den 21oktober. Jag älskar att sjunga typ mitt liv! Jag bor med min mamma & hen...

Av Jacqueline Larsson - 13 mars 2014 15:36


Hello! Ska ut nu och fota! Så kommer väll blider på det sen! Vart på bup och det gick helt bra! Snackade om skolan bara så va ju inte en sån stor grej! Blir ingen träning idag pogrund av att jag var hemma från skolan. Blir dock ut och springa/gå m...

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards