larssonjacqueline

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Jacqueline Larsson - 6 februari 2014 23:01

Hello!:)

Förlåt för jag inte bloggat innan idag, haft väldigt mycket att göra idag. Dagen har varit upp åh ner.
Började med att jag kom flera timmar sent till skolan pågrund av mensvärk. Och när jag har mensvärk somnar jag oftas.. Så jag somnade hela tiden om varje gång jag tänkte gå upp för att gå till skolan.. Kom i väg till skolan vid halv 11 typ. Men skolan gick rätt så okej. Hade bara Svenska lektionen kvar!:)

Videofyme- Börjat lägga upp videos där nu. Så bara in åh kolla om ni är sugna på att kolla på vad just jag gör om dagarna/videos!:)

Tänkte oxå berätta vad som händer i helgen.

Jo... På lördag åker jag till Mormor pågrund av att pappa är på träningsläger med 9simmare!:) och mamma jobbar. Så på lördag åker jag till Avesta!:)

Kommer va själva fram tills 14:00 då mormor slutar jobbet!:)


Något jag tänkt på idag- Jo jag har märkt att den skolan jag går på (Kyrkskolan) det funkar inte att gå där och jag vill byta.. Men vill inte byta till Lorensbergaskolan för där finns det ASS många jag avskyr... Och dom vet typ vilka dom är... Vill inte ens gå i någon annan skola här... Och sen är det så jävla mycket bråk hemma vill bara flytta. Då jag oxå kom på att tänka... Tänk så skulle jag bo hos min mormor i Avesta skulle kunnat gått i samma skola som min mamma gick i när hon va liten.. Skulle va ensamt barn. Skulle kunna fokusera mer på skolan... Kunna göra läxorna i fred utan att syskonen stör... Bara slappna av åh njuta av livet och värkligen kunna sattsa allt med skolan...


Något mamma inte skulle gå med på men tänk hur bra det skulle vara igentligen !:)

Hur som helst jag skulle nog trivas med att kunna få ha ett bra liv och kunna tänka framåt. Önskar att vi barn/ungdomar fick bestämma lite oxå!:)

Nu ska jag sova, godnatt!

Kram Jackie;*

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards