larssonjacqueline

Alla inlägg under januari 2014

Av Jacqueline Larsson - 30 januari 2014 19:54

Hej mina läsare! Kommer börja blogga igen!:) kände för att behöva va social lite!:) men aa just nu packar jag in för i morgon då jag åker till Örebro!:)

Kort inlägg men blir fler!:)
Kram på er

Av Jacqueline Larsson - 22 januari 2014 17:26

Kommer lägga ner bloggen en stund:/ kommer väll tillbaka någon gång nästa månad men jag har väkligen inte tid att blogga just nu

Av Jacqueline Larsson - 21 januari 2014 21:27

Falska vänner finns överallt. Trodde jag kunde lita på dig, men du visade att man nu inte kunde det. Du säger att jag gör saker fel du gjorde ett stort fel. Hoppas att du lär dig av ditt misstag. För du förlorade din "syster" Du va allt för mig. Men inte längre. Kommer nog aldrig kuna lita på dig så mycket som jag gjorde innan. Jag berättade allt för dig! Medans du gick bakom ryggen på mig. Att det fortfarande finns sånna bästisar som sviker en så.

BFF= Best Fals Friends

Av Jacqueline Larsson - 21 januari 2014 18:44

Magproblem igen, fast denna gång är magproblemen enu värre tappar luften när jag tränar jag får hosstatacker och magen bubblar som en bubbel pol och jag får spya upp i halsen. Orkar inte med magproblemen längre. Värre en vad dom vart innan nu har jag haft det i 2dagar. Orkar värkligen inte...

Av Jacqueline Larsson - 20 januari 2014 16:04

Skola idag då va väll rätt så okej, har inte mått så prima idag men det har väll varit helt okej endå! Just nu städar jag rummet sen blir det åh duscha. Hoppar simningen idag pogrund av att jag inte mår nå bra alls! Huvudvärk och fryser som is! Men som sagt ni alla får ha det så bra

Av Jacqueline Larsson - 19 januari 2014 21:24

Skola i morgon :(
Tråkigt nog så äre faktiskt Måndag i morgon! Sjukt jobbig vecka detta kommer bli. Men som sagt skolan är viktigast att sköta nu skolstarten gick snett nu äre dags att fixa till det igen. Men idag var jag i Borlänge med Becca , Melody o mamma då vi kollade på bio!:) vi kollade på Sune bilsemester va faktiskt helt okej film föredra den filmen till en fredagsmys med familjen! Sen har jag bara städat åh latat mig rijält inte mått så himmla bra:/ men hoppas jag är kryare till i morgon!

Av Jacqueline Larsson - 18 januari 2014 23:27

Hejsan, ny kik för det Blivit hack på min kik och instagram instagrammen är samma som jackiiesinstaa
Men min kik är nu 19jackie99
Så kika gjärna mig!:)

Av Jacqueline Larsson - 18 januari 2014 14:25

Snö skoj ute med Becca !:)

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards