larssonjacqueline

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Jacqueline Larsson - 5 februari 2014 07:49

Godmorgon!<3

Idag är det Onsdag och jag är äntligen frisk. Förutom värkar i magen som gör så jävla ont... Tjejer ni förstår nog mig..

Tänk att vi tjejer måste gå igenom en super jobbig perjod i en hel vecka varje månad...
Tänk va dyrt allt blir av att bara köpa värktabletter,bindor,tamponger,Choklad åh allt sånt...
Tycker sånt borde va gratis till oss tjejer. Efter som killarna inte går igenom det vi får göra 1gång i månaden.

Tycker det är rätt så oretvist att killarna inte kan få något hemskt som vi 1gång i månaden. Att just vi tjejer som ska drabbas. Hmm undra hur dom tänkte när människorna blev som vi blev...

Om vi nu slutar åh prata om Mens så går vi över till hur morgonen har varit och hur fortsättningen av dagen kommer se ut!:)

Blev väckt av min mamma som tände stora lampan i mitt rum, som hon eller pappa alltid gör. Hon ska oxå alltid väcka mig först. Gick upp och för att leta efter en tröja jag ville ha på mig då jag kom på att den va nere gick ner åh hämta den sen.. hörde jag hur bilen gasade där ute.. Då mamma hade fastnat med bilden det gick inte att köra framåt eller då hande ju hon kört in rakt in i garages. Hon kunde inte backa så... Hon satt fast enda tills pappa gick ut och puttade på bilen då hon fick fart på den... Hade så ont i magen åh pappa bad mig äta frukost det va då jag insåg vilken flod som kom. Akut fall till toan.. (Inget intressant jag vet ni behöver inte kommentera) men sen åh jag och nu är jag uppe åh bloggar.. Ska snart sminka mig och fixa väskan och ner åh borsta tänderna... Sen gå till skolan.

Idag när jag kommer hem tänkte jag be pappa om pengar för att handla Choklad något jag väkligen måste ha...

Sen packa simväskan blir nog simningen idag... Och städa lite till.. Ska försöka klämma in videon med min vs på videofyme idag .

Hinner tyvärr inte skriva mer pågrund av att om 2min ska jag gå...

Vi hörs!:)

Kram Jackie!<3

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards