larssonjacqueline

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Jacqueline Larsson - 1 februari 2014 21:37

Hej, tyvärr har jag inte haft internett på några dagar. Fick nytt surf på mobilen idag. Och sen är jag i örebro så har inte haft till gång till wi-fi :/ men Nu är jag här har dock ganska svårt att blogga är på simtävling. Men tävlar inte är där för att ömgås och heja fram simmarna i min grupp! Och för träning när dom simmar in så tränar jag och ibland simtränar jag på lediga bador på andra sidan banorna det är en 50m bassäng men det är typ vägg I mellan 25m så ja!:) Fått freda på att mamma köpt Victoria secret till mig (skit i rätt stavning om det nu vart fel) fick 2 stycken bild kommer när jag får dom i morgon kväll typ eller på måndag. Är mer uppdaterad på instagram än på bloggen nu i helgen. Men fått en ny träningsbadräckt idag så bild på den kommer här nere!:)

Idag fyllde Moa Holmström i simningen år så Maja,Maja,Frida,Anna,Rebecca och jag ringde henne som var i Lindköping på en annan tävling halv 7 på morgonen ringde vi självklart var hon oxå vaken då för deras insim va samma tid som våran så yes vi sjöng för henne i mobilen !:) så jag hoppas oxå att Moa fick en kanon bra dag!:)

Aja nu ska jag sova, har huvudvärk och magont sen ska jag upp kvart över 6 idag igen!:)

Ha det bra!:)

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards