larssonjacqueline

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Jacqueline Larsson - 10 februari 2014 23:55

Hello!:)

Tror seriöst att jag drömmer!

Saknat en person väldigt mycket och att äntligen få höra hans röst igen gjorde mig sjukt jävla glad! Trodde seriöst att hoppet va över! Men att samtal från just denna person va fantastiskt! Saknat personen så jävla mycket! Va ett mirakel att kontakten är tillbaka!

Tack åh Gud vad glad jag blev!


Aja ska sova nu ska till Falun i morgon bitti så vi hörs!:)


Godnatt alla godingar!:)

Kram jackie<3

Av Jacqueline Larsson - 10 februari 2014 21:37

Hello!:)

Ber sjukt mycket om urkäkt att jag inte bloggat!
Har mått skit dåligt. Har försökt tänka på annat. Men varit jävligt svårt. Tror oxå att jag behövde komma bort lite från allt.
Försökt att tänka på annat! Lite jobbigt men okej livet är inte lätt, vissa saker måste va svåra åh tuffa.

Hur jag haft det har väll haft det så där! Var hemma hos min mormor från Lördag till söndag gjorde inte så mycket än att jag sov för jag va sjuk! Kollade på Melodifestevalen och hade snö blollskrig vid mormor och lite neråt mot Pappa (Riktiga då asså)
Sen åkte jag hem på Söndagen då mamma bjöd oss på MacDonalds. Sen va det väll mest gräll hemma jag grätt och skrek... Men mår lite bättre idag! Idag sovde jag till 9 vägrade gå upp när jag igentligen skulle gå upp, va med på idrotten då jag seriöst trodde jag skulle dö av att det va drygt, aningen tog kål på mig! Men jag lever ju än.

Snart är det alla hjärtans dag! Helt Fore ever alone igen! Äch klarar mig väll!:) dör liksom inte, väntar häldre på den rätte än att gråta mig igenom alla hjärtans dag!

Ny ask förresten!
Skaffade en ny pogrund av så mycket hat som log på min ask! Hade totalt över 6000 svar och en del av det va hat!! Orkade inte sitta åh radera så jag gjorde en ny. Hat jag får svarar jag dock inte på. För att jag orkar inte behöva bli ner tryckt! Ni har lyckats få mig att må skit... Nu sätter jag stop för det åh står på mina ben igen för att göra något åt mitt liv...


Ätstörningen- Vissa har klagar på min vikt igen, nämner inga namn och kommer dock inte göra det häller.. Förstår inte vad det är för fel på er som vill att jag ska gå ner i vikt igen! Bara för jag kanske fått på mig lite på magen och fått mer former så behöver ni inte säga att jag behöver börja träna och gå ner i vikt igen... Kanske inte tränar så mycket ! Men äter dock mycket mer än vad jag brukar... Och jag tänker äta och träna . Men det blir när jag orkar! Jag är dock stolt över mig som klarat av att gå upp från 40kg till 50-51kg på 1helt år! Mitt liv under den resan var super tuff. Fick lägga ner mitt livs roligaste grej och det var simningen, fick hoppa av skolan och börja om året till nästa år! Därför jag går i 7:an igen...
Tappade så många vänner under den korta resan, just idag är jag tacksam för alla som hjälp mig att nå mitt vikt mål ! Mitt mål va att komma upp i 50kg och ändå vara smal. Och jag lyckades tack vare min familj och min släkt och mina vänner och dom på ätstörningsenheten Tornet i Falun!
Min resa va super tuff!!!


Idag mår jag bättre än vad jag gjorde för 1 år sen men ändå inte...
Skolan är rena helvetet för mig, just nu är det det som tar kål på mig mest! Försöker åh försöker att fixa det men det är svårt! Men jag lovar jag ger inte upp fören jag märker att det aldrig kommer att funka!!

Orkar dock inte skriva mer men in åh fråga något på ask om ni vill!:) skriver namnet här nere

Ask- Lillaflickaann


Ha en super bra kväll hörni!:)

Kram Jackie<3

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards