larssonjacqueline

Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

Fredag!

Av Jacqueline Larsson - 21 februari 2014 07:32

Hello äntligen fredag!

Som säkert många längtat efter sista skoldagen innan sportlov nu då!

Vakande nyss så har inte gjort så mycket åt nästan inget igår så jag kan knappt nudda min mage utan att jag får skit ont har sån magvärk.

Idag följer schemat så här i skolan! Först Klassråd & Morgonsamling och sånt skit. Sen språkval (Engelska)
Vid halv 11 ska jag vara vid vårdcentralen för att kolla aningen. Sen efter det har jag nog lång rast i skolan när jag kommer tillbaka för vid 12:05 har jag Hemkunskap! Sen efter det slutar alla förutom vi simmare som har elevensval i simning!

Orkar inte simma men det ingår i skolan så yes bara köra!


Mår en idag inte bra! Kommer nog aldrig att må bra igen! Många man inte kan lita på! Man fick reda på en del! Och ilåst i huset var dock inge kul! Åt nästan inget!

Som vissa kanske inte vet så äter inte jag när jag mår väldigt dåligt!
Så jag fick i mig totalt 2mackor och 4pankakor på 24 timmar! Väldigt lite! Och idag känner jag att jag inte alls är hungrig hur en min mage bullrar & det!

Igår hade jag matråd! Det tråkigaste som finns massa babbel om saker men jag måste ju gå på det för min klass skull är elevråd grej i min klass så yes! Om dom har frågor skickar jag dom till varje elevråds möte!

Tänker just nu inte babbla på så mycket idag! Känner att jag inte ens har lust att gå till skolan eller va hemma!
Många som läste det jag skrev igår, men men! Då kanske ni oxå förstår! Tydligen får jag inte heller ha ett eget privat liv enligt föräldrarna väkar det som säger inte att jag får eller inte får nu men för mig känns det som att jag inte får det!


Ni alla ska få ha en forsat trevlig Fredag!

Kram Jackie!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline Larsson - 20 mars 2014 03:57

Fått hört en hel jävla del på sistonde och jag orkar inte blogga mer tänker gå vidare! Men just nu mår jag skit Ha det bra ...

Av Jacqueline Larsson - 17 mars 2014 12:35


Hellu! Måndag idag! Tänkte svara på några fråger som jag fått på kik! Så vi kör igång! Fråga- Skulle du skaffa en youtube kanal? Svar- Jag har redan fixat en men är aldrig inne på den men ska försöka lägga upp covers där! Fråga- Hur ...

Av Jacqueline Larsson - 16 mars 2014 15:56


Hello! Fick frågan och skriva ett inlägg om mig själv och sanningar om mig! Så vi kör! Mitt namn är då Jacqueline Mathilda Loviza Larsson! Är född 1999. Fyller år den 21oktober. Jag älskar att sjunga typ mitt liv! Jag bor med min mamma & hen...

Av Jacqueline Larsson - 13 mars 2014 15:36


Hello! Ska ut nu och fota! Så kommer väll blider på det sen! Vart på bup och det gick helt bra! Snackade om skolan bara så va ju inte en sån stor grej! Blir ingen träning idag pogrund av att jag var hemma från skolan. Blir dock ut och springa/gå m...

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards