larssonjacqueline

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Jacqueline Larsson - 7 februari 2014 17:51

Hello!:)

Ibland undrar jag hur folk tänker. När dom bara vill trycka ner folk så mycket att dom inte orkar kämpa för sitt liv mer. Varför inte bara sköta sitt egna liv en att ta ut sin ilska åh smärta på annat folk. Ingen mår toppen bra. Många som fakar ett leende. Ingen som har det bästa livet som finns. Alla mår piss över något.. Varför då hacka på någon som redan mår skit. Okej jag har gjort dom här misstagen förut men, det är misstag jag ångrar. Men när man mobbar någon annan drabbar man igentligen sig själv mest.... Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Folk gör misstag, men gör inte sånna här misstag, man ångrar det sen.. Och du förstör för mycket för dig själv... Va dig själv bara och sköt ditt...

Säger inte att just du som läser detta är en dålig människa men ni som känner igen er i detta borde tänka lite... Tänk först innan ni gör något...

Ta hand om er!<3

Kram Jackie<3

Av Jacqueline Larsson - 7 februari 2014 09:36

Hello!:)

Ibland undrar jag hur folk tänker. När dom bara vill trycka ner folk så mycket att dom inte orkar kämpa för sitt liv mer. Varför inte bara sköta sitt egna liv en att ta ut sin ilska åh smärta på annat folk. Ingen mår toppen bra. Många som fakar ett leende. Ingen som har det bästa livet som finns. Alla mår piss över något.. Varför då hacka på någon som redan mår skit. Okej jag har gjort dom här misstagen förut men, det är misstag jag ångrar. Men när man mobbar någon annan drabbar man igentligen sig själv mest.... Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Folk gör misstag, men gör inte sånna här misstag, man ångrar det sen.. Och du förstör för mycket för dig själv... Va dig själv bara och sköt ditt...

Säger inte att just du som läser detta är en dålig människa men ni som känner igen er i detta borde tänka lite... Tänk först innan ni gör något...

Ta hand om er!<3

Kram Jackie<3

Av Jacqueline Larsson - 7 februari 2014 07:48

Äntligen fredag blir ett kort inlägg nu på morgonenen ska snart dra till skolan äter just nu frukost.

Idag händer det inte så mycket. Mest lata mig. Vila in för nästa vecka. Hoppas alla hare bra !:)

Kram Jackie<3

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards