larssonjacqueline

Alla inlägg under december 2013

Av Jacqueline Larsson - 31 december 2013 14:14

Då var det sista dagen på 2013! Hoppas alla njuter av den sista dagen på detta år! Och att ni får en fantastisk dag allihopa, så önskar jag er ett gott nytt år!:) och hoppas att ni tycka att 2014 blir ett mycket bättre år!:) själv längtar jag till 2014 då massa saker kommer hända mig!:)
Hoppas ni oxå firar med dom bästa nu idag !:) själv ska jag fira med min sjuka familj!:) hoppas ni får massa god mat !:)
Ni alla får ha en kanon bra slut på detta år!:)

PS: vet inte om videon kom upp med massa bilder, i fall den kommit upp är det en video med olika bilder från i år!:)

Kram !:)

[Bild]

Av Jacqueline Larsson - 30 december 2013 19:36

Hej alla läsare!:)
Tänkte att ha en frågestund här på bloggen!:)
Frågestunden kommer bli av en video sen, som läggs upp här på bloggen!:)
Så kommentera där nere frågor!:)
Kommer vara helt ärlig på varenda fråga!:)
Ingen fråga är för dum eller konstig, bara att ställa dom!:)

Puss på er:*

Av Jacqueline Larsson - 30 december 2013 19:28

HEJ!:)

Hoppas ni haft en kanon bra dag!!:)

Själv är jag hemma o med min sjuka familj!:( som jag hoppas blir frisk snart.
Tänkte oxå berätta att detta år börjar närma sig sitt slut i morgon är det sista December år 2013.
Och hoppas oxå att nu haft ett bra år!:) och att ni nu får ett enu bättre år!:-)
Så får ni ha det så bra kram !:)

Av Jacqueline Larsson - 29 december 2013 11:38

Godmorgon hoppas ni sovit gott allihopa, idag ska jag inte göra så mycket än att städa mitt rum och simträning så ja kommer väll slänga in ett eller två inlägg till senare idag. Sen beklagar jag om vissa inlägg blir väldigt korta men ibland orkar jag inte skriva så då får dom bli korta!:) men men viktigaste är väll att jag uppdaterar här på bloggen i stället för att den ska stå stilla.
Nej nu ska jag ta och sova i 20 min till godnatt /godmorgon på er

Av Jacqueline Larsson - 28 december 2013 23:45

Blev o komma på en sak det är ofta frågetecken efter visa ord jag skriver
Som "??"
Det är bra för jag använder iPhone hjärtan så dom värkar inte synas så dom värkar bli 3 frågetecken i stället!:) i fall ni undrar varför det kommer in frågetecken offta i mina inlägg men ska försöka börja skriva "<3" i stället!:)

Kram på er

Av Jacqueline Larsson - 28 december 2013 22:53

Vad ska jag börja..?!? I detta inlägg kommer det handla om min ända bästa vän!??
Denna tjej har fått mig att inse en hel del saker. Lärt mig vad ordet "roligt" är !?? Jag är sjukt tacksam att jag fick just denna bästa vän och ingen annan.?? Hon är perfekt för mig! ?? Bästa vännen, om jag skulle beskriva henne skulle det ta mer än år för mig att beskriva henne, Hon finns jämt för mig vad det än handlar om..?? Hon stöttar mig i alla lägen..?? Om det är något fel jag inte klarar av att lösa själv hjälper hon mig, Problem med killar så finns hon där som kärleksdoktorn?? Hon kommer för alltid att ha stor plats i mitt hjärta.?? Tack varje henne så lever jag idag.??
Som många vet så har jag ätstörning.. Och dom dagar som jag mått som sämst ätit mindre än vad man kan tro så har hon kämpat med mig för att få i mig rätt mat o rätt mängd mat.. Hon som fick mig att kämpa vidare för mitt liv?? Hon stöttade mig när jag mådde som sämst. Då jag ville bara dö så fanns hon för mig o hjälpte mig öppot.?? En vän som hon borde nog igentligen alla ha!?? Hon är mer än en vän hon är bästa vän hon är som min lillasyster. Men ändå inte som lillasyster.?? Jag är 1år äldre än henne men i vissa lägen känns det som hon är äldre än mig?? Så man kan säga att hon är både lillasyster och stora syster för mig!??
Hon är sjukt fin?? Värdens bästa humor har hon, snäll omtänksam är hon oxå hon är allt??
Skulle kunna gå genom eld o vatten bara för att få träffa henne?? Alla hennes o mina minnen tillsammans är så sjukt underbara o bäst! Och många många fler ska det bli?? Hon ska vara stolt över sig själv, att hon lyckats vara en sån underbar vän till en liten tönt som jag?? Hon ska vara stolt att hon hjälpt en annan människa att inte dö och förstå att man ska leva livet.??
Hon finns för mig och jag kommer ALLTID att finns för HENNE??
Vi kan ha små bråk ibland men dom löser vi typ 1min efter vi bråkat.?? Bara hänt 1 gång att vi bråkat o tappat kontakten i 1vecka men det är något jag tänker glömma för alla våra bra minnen är dom jag vill minnas?? Becca är den bästa vännen man kan få?? Hon är värkligen den bästa??
Hon fick mig att överleva min ätstörning!?? Hon är mer än guld värd ska jag säga er!
Tänk er än 13årig tjej som räddar livet på en 14årig tjej!?? Sjukt starkt av henne att ha funnits med mig under min sjukt jobbiga resa och att hon orkat hela vägen??
Nu är det min tur att hjälpa henne med allt som hänt henne!?? Kommer finnas för henne mer än vad hon funnits för mig, fast det kanske inte märks men det kommer jag??
Älskar henne sjukt myckey??


Hoppas ni gillade texten om min sjukt underbara bästa vän Becca!??
Bilden som kommer nu är olika minnen som vi haft både hemma/ute /skola!:)?? Hoppas ni fick tid att läsa hela texten!:)??

Kram på er alla !??

Av Jacqueline Larsson - 27 december 2013 23:33

Hej, satt o tänkte lite på hur livet sett ut för mig dom senaste åren då jag oxå blev o tänka på en sak...
Varför ta åt sig så mycket av idioter som ger än hat? Man blir ju inte finare av att höra att man är ful... Och att höra ordet slyna o hora ett antal gånger per dag... Varför bara inte strunta i det. Vet oxå att jag klarar av att inte bry mig bara jag tror på mig själv... Har funderat på att värkligen ändra på mig! Och ändra på nästan hela mig. Hoppas oxå att mina vänner accepterar mitt nya jag oxå !
Från o med nu kommer jag äta som en normal människa och sluta bry mig om hat.. Strunta i allt jobbigt och tänka posetivt, tro på mig själv! Kommer vara mig själv... Folk kanske tycker att jag kommer bli helt för annulunda men jag vill bra vara mig själv är trött på att försöka va någon annan för att duga till... Vill kunna hitta mig själv... Platsen där jag hör hemma, och vill oxå att folk förstår nu att jag haft det tufft har aldrig vetat vem jag riktigt är har försökt vart som många andra.... Har aldrig kunnat tro på mig själv aldrig haft bra självförtroende . Varje gång jag fått hat har jag brutits ner... Både vänner o lärare o vännera föräldrar o mina föräldrar har alltid undrar vad som är fel då jag sagt att jag mår toppen bra, blir ofta sur på saker o det vet jag, Har mycket problem o förökar göra mitt bästa för att bygga ifrån mig problemen... Har viljat nu i 4 år att ta själv mord, men jag har haft sjukt underbara vänner som hindrat mig från det! Och vännerna vet vika dom är och ni som hjälpt mig i livet ni är mer än guld värda... Ni har hjälpt mig från att vara döds underviktig till att börja bli normal viktig igen...våras/ somras var jag nära på att bli inlagd på sjukhus för att jag var så himla underviktig men mina vänner stöttade mig så jag klarade mig!

Kommer inte skriva något mer..
Är aldeles för trött! Men kom ihåg
BEHANDLA ANDRA SÅ SOM DU VILL BLI BEHANDLAD...
Och hoppas folk oxå accepterar mig för den jag är. Jag är jag nu. Inte någon annan!

Ni får ha det så bra alla

Puss & kram på er??

Av Jacqueline Larsson - 26 december 2013 23:01

Idag har jag varit på kupolen o Ikea hela dagen så detta blir bara ett skit kort inlägg för jag har simträning kl 08:00 i morgon så är piss trött

Dagen i går o idag med Becca har varit en av våra bästa dagar!:)
Hoppas det blir fler
Shoppat för ett tag just nu!:)
Aja godnatt alla

2- Rosa kuddar
1- väska
1- mössa
4-tröjor
4- fotoramar
3- byxor
1-bh

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards