larssonjacqueline

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Jacqueline Larsson - 20 februari 2014 09:47

Hello förlåt att jag inte bloggade i går! Jag mår dock jävligt dåligt orkar inte hålla allt inne längre! Känner mig värkligen nere ingen mat lust eller något! Mina självmordstankar är tillbaka och denna gång vet jag inte hur länge till jag orkar! Kunde ha tagit livet av mig om det inte va för min bästa vän som ringde mig igår.
Jag är värkligen less på allt!
Många undrar vad det är som händer ingen vet vad jag mår dåligt över förutom 1 person! Och jag vet inte vad jag ska ta mig till längre! Inte ens mina föräldrar vet riktiga sanningen inte ens mina vänner/bästa vänner vet hela sanningen! Jag vet inte om jag klarar av att berätta för alla hur jag igentligen mår! För alla kommer få en sån sock över vad det igentligen är felet!

Orkar inte skriva mer

Bye

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards