larssonjacqueline

Direktlänk till inlägg 18 februari 2014

Tisdag!

Av Jacqueline Larsson - 18 februari 2014 22:54

Hello igen!

Jo lite kort om dagen då!

Gick till skolan skötte lektionen som va på morgonen sen började jag tappa skol lusten, och allt gick snätt!
Mådde inte häller så bra idag! Knappt ätit något idag! Så hade super duper ont i huvudet! Kom hem idag vid ca 16! Då jag åt ordentligt gick upp och la mig sen gick jag ner för att ta hand om mina syskon men jag orkade inte så jag tog 2 alvedon och gick och la mig då jag somnade direkt klockan va 17.20 ungefär då när jag somnade sen vaknade jag av att Timothy skrek vid 21.30 så ja är dock inte så jätte trött längre men ska dock försöka sova!
I morgon är det Frilufsdag! Dock tog jag något väldigt tråkigt som promenad så ja promenera hela dagen i morgon låter då inte kul! Får inte ens gå så långt för jag blir och tänka bort mat då och då blir det att jag går ner i vikt igen :/ så vet inte hur mamma skulle lösa det! Men skit samma kommer nog bara dö några gånger av att gå!

Nej blev ett kort inlägg glöm inte att vara lite sociala på kik:)

Kik namn- 19jackie99


Kram på er ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline Larsson - 20 mars 2014 03:57

Fått hört en hel jävla del på sistonde och jag orkar inte blogga mer tänker gå vidare! Men just nu mår jag skit Ha det bra ...

Av Jacqueline Larsson - 17 mars 2014 12:35


Hellu! Måndag idag! Tänkte svara på några fråger som jag fått på kik! Så vi kör igång! Fråga- Skulle du skaffa en youtube kanal? Svar- Jag har redan fixat en men är aldrig inne på den men ska försöka lägga upp covers där! Fråga- Hur ...

Av Jacqueline Larsson - 16 mars 2014 15:56


Hello! Fick frågan och skriva ett inlägg om mig själv och sanningar om mig! Så vi kör! Mitt namn är då Jacqueline Mathilda Loviza Larsson! Är född 1999. Fyller år den 21oktober. Jag älskar att sjunga typ mitt liv! Jag bor med min mamma & hen...

Av Jacqueline Larsson - 13 mars 2014 15:36


Hello! Ska ut nu och fota! Så kommer väll blider på det sen! Vart på bup och det gick helt bra! Snackade om skolan bara så va ju inte en sån stor grej! Blir ingen träning idag pogrund av att jag var hemma från skolan. Blir dock ut och springa/gå m...

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards