larssonjacqueline

Direktlänk till inlägg 18 februari 2014

Vem jag igentligen är!

Av Jacqueline Larsson - 18 februari 2014 22:39

Hello!

I detta inlägg tänkte jag inte alls prata om min dag eller vad som händer eller något sånt! Ska mer prata om hur jag som person verkligen är!

Jo så här är det, folk säger att jag är falsk, omogen och en hel del annat!
Jag är inget av det! För om ni nu tycker att jag är det så känner ni verkligen inte mig.

Jag som person är jag en hur snäll person som helst, vill inte sitta och skryta här men det är jag faktisk, man kan lita på mig! Saker som folk/vänner skriver till mig och säger "lova säg inte detta till någon" då håller jag oxå det hemligt! Jag är inte falsk! Om jag gjort något fel så ändrar jag på det så fort som möjligt! Tillexempel jag bråkade med en! Jag klagade mycket på personen men jag skriv sen senare på dagen och bad om urkäkt!

Jag är inte den personen som vill bråka och vara osams med andra igentligen även om det kanske syns ibland!

Jag har väldigt väldigt dåligt självförtroende som får mig att vara som mina vänner är! Jag känner att jag inte själv passar in i vårt samhälle! Och jag är nog osäker på vem just jag är så jag är mer som andra! Något jag inte är glad över! Jag önskar att mitt självförtroende var bättre och att jag visste vem just jag va och vem jag ville va! För det finns bra 1 av mig!

Jag finns för precis alla! Om någon undrar något, eller mår dåligt över något så finns jag för dig/er om det är något!

Som mina föräldrar och lärare märkt så bryr jag mig mer om hur mina vänner mår än vad jag själv mår! Jag skiter ofta i hur jag själv mår och vad som igentligen är bäst för mig!
Jag ställer upp för mina vänner i stället för att sköta skolan!
Folk säger att det är bara att börja gå på lektionerna så fixar jag skolarbetet! Men som sagt det är inte lätt när man varit som jag i flera år och bryr sig så mycket om vänner som jag gör så är det svårt!

Om mina vänner mår dåligt så går dom alltid i första hand än skolan! Något jag igentligen borde ändra på självklart så bryr jag mig men just mitt egna liv och min framtid försvinner! Förtår alla vuxna som säger att det går snett för mig just nu! Men jag försöker faktisk något ni kanske inte märker men jag gör mitt bästa, det är dock inte lätt!

Jag önskar värkligen att jag visste vem jag igentligen är!
Känner mig tom jag är ofta rädd för att säga fel saker eller göra fel! Jag har inget självförtroende alls! Jag vet knappt vem jag är! Önskar att jag visste det! :(

Men som sagt jag är inte den personen som folk tror jag är jag är personen som bryr sig om folk!

Det va det jag ville få sagt i detta inlägg!
Ni får ha det så bra, det kommer kanske ett inlägg om min dag oxå!:)

Kram Jacqueline<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline Larsson - 20 mars 2014 03:57

Fått hört en hel jävla del på sistonde och jag orkar inte blogga mer tänker gå vidare! Men just nu mår jag skit Ha det bra ...

Av Jacqueline Larsson - 17 mars 2014 12:35


Hellu! Måndag idag! Tänkte svara på några fråger som jag fått på kik! Så vi kör igång! Fråga- Skulle du skaffa en youtube kanal? Svar- Jag har redan fixat en men är aldrig inne på den men ska försöka lägga upp covers där! Fråga- Hur ...

Av Jacqueline Larsson - 16 mars 2014 15:56


Hello! Fick frågan och skriva ett inlägg om mig själv och sanningar om mig! Så vi kör! Mitt namn är då Jacqueline Mathilda Loviza Larsson! Är född 1999. Fyller år den 21oktober. Jag älskar att sjunga typ mitt liv! Jag bor med min mamma & hen...

Av Jacqueline Larsson - 13 mars 2014 15:36


Hello! Ska ut nu och fota! Så kommer väll blider på det sen! Vart på bup och det gick helt bra! Snackade om skolan bara så va ju inte en sån stor grej! Blir ingen träning idag pogrund av att jag var hemma från skolan. Blir dock ut och springa/gå m...

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards