larssonjacqueline

Direktlänk till inlägg 11 februari 2014

Tisdag!

Av Jacqueline Larsson - 11 februari 2014 12:33

Hello!:)

Tisdag idag då!:)

Blev inget att åka till Falun för mamma orkade inte. Hon är då inte helt frisk.. Aja idag är det visst städ dag. Så pappa tvingar mig att städa mitt rum men jag orkar seriöst inte så jävla stökigt och har ingen städ lust...

Ska rensa ur min gaderob oxå idag:/ kommer knappt ha några kläder kvar ju! Har dock inte rensat den på ASS länge. Så ja det är väll dax!

Inte gjort så mycket nu på förmiddagen har mest varit i sängen och spelat på mobilen och smsat och sånt där!:) känner mig väkligen lat idag! Orkar nästan ingenting... Får se hur snabbt jag somnar i natt!
Känner att jag inte har lust att blogga heller men aja nu gör jag det endå!

Om jag hinner bli klar med rummet idag så kommer det komma en Roomthure video på Videofyme idag!:) men är väldigt osäker på om jag hinner...


Fick oxå reda på idag att på fredag ska jag visst ut åh äta med familjen. På blä resturang men aja bara hålla för näsan åh äta.

Vägde mig hemma idag, i stället för att mamma inte orkade åka till Falun med mig åh så. Om jag räknat rätt har jag gått upp nästan 2kilo sen sist jag var där!:)
Toppen bra!:)

Studiedag idag så ledig! Härligt slippa skolan men endå så känns det som att tiden aldrig kommer mot kvällstid. Dagen känns att ta ASS lång tid innan nästa dag kommer..

Idag mår jag väll sådär är väldigt snuvig än men det börjar bli på bättrings vägar nu. Tror oxå att jag snart kan börja simma igen, knät börjar kännas lite bättre men ändå inte helt bra!

Men ni får ha en forsatt trevlig dag!:)


Kram Jackie<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline Larsson - 20 mars 2014 03:57

Fått hört en hel jävla del på sistonde och jag orkar inte blogga mer tänker gå vidare! Men just nu mår jag skit Ha det bra ...

Av Jacqueline Larsson - 17 mars 2014 12:35


Hellu! Måndag idag! Tänkte svara på några fråger som jag fått på kik! Så vi kör igång! Fråga- Skulle du skaffa en youtube kanal? Svar- Jag har redan fixat en men är aldrig inne på den men ska försöka lägga upp covers där! Fråga- Hur ...

Av Jacqueline Larsson - 16 mars 2014 15:56


Hello! Fick frågan och skriva ett inlägg om mig själv och sanningar om mig! Så vi kör! Mitt namn är då Jacqueline Mathilda Loviza Larsson! Är född 1999. Fyller år den 21oktober. Jag älskar att sjunga typ mitt liv! Jag bor med min mamma & hen...

Av Jacqueline Larsson - 13 mars 2014 15:36


Hello! Ska ut nu och fota! Så kommer väll blider på det sen! Vart på bup och det gick helt bra! Snackade om skolan bara så va ju inte en sån stor grej! Blir ingen träning idag pogrund av att jag var hemma från skolan. Blir dock ut och springa/gå m...

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards