larssonjacqueline

Direktlänk till inlägg 4 januari 2014

Tungt & Jobbigt

Av Jacqueline Larsson - 4 januari 2014 01:44

SNÄLLA LÄS ALLT!<3
Känner redan hur jobbigt detta kommer ta mig att skriva detta..
Förlåt men detta är ett väldigt jobbigt inlägg beklagar men det sorliga kommer nu:(

När man värkligen älskar någon så jävla mycket men oxå in ser att det inte funkar. Så måste man ta och tänka och tänka o fundera på vad som är det rätta beslutet. Jag beslöt idag att lämna killen i mitt hjärta idag. Något som va väldigt väldigt jobbigt tårar och allt:( gråter än.. :( Jobbigaste dagen:( Att år 2014 skulle börja så här :( 23/12-2013 va bästa dagen i mitt liv och nu 04/01-2014 va den dagen jag gjorde den till den sämstaste dagen lämnade något jag aldrig vill lämna. Ville inte lämna han men visst att det va det enda jag kunde göra. Han och jag snackade knappt vi träffades nästan aldrig. Han dissade ofta mina sms.. Och jag stog inte ut mer kände mig inte älskad. :( Jag förklarade oxå för han varför jag gjorde slut han förstod och vi beslöt att vara vänner i stället. Fick höra dom 3 sista orden för sista gången "Jag älskar dig" Självklart var detta sjukt jobbigt att lämna den killen man kände var den rätte och killen i sina drömar.. Men han vet oxå om att jag alltid kommer att älska han.. <3

Vill oxå på peka att när folk vet att man mår dåligt över en sån här sak så behöver man inte komma och skriva anonymt till mig där det står

"Du får mig att tänka på feta kossor när jag ser dig:**"

Något som fick mig att bli ner tryckt som fan. :( Får ofta höra att jag borde banta och att jag är tjock!

Vet att jag är smal som en pinne men känner mig tjock och då vill jag inte häller höra att jag är tjock när jag inte är det.

För det är en sak som trycker ner mig så jävla mycket att få höra att man liknar feta kosor o att man bör banta...

Brast i gråt... Det gjorde jag....
Gråter än och kommer nog göra det ett tag..
Mångas vilja är nog att trycka ner mig ända ner och få mig att ta självmord bra för dom nästan har lyckats förut.
Denna gång får ni inte lyckats men just nu värkar det som att ni kommer hinna trycka ner mig innan jag fått mord att stå upp på mina ben!

Ska mitt liv sluta 2014? Nej helt inte...

Jag är värkligen super trött på mitt liv just nu har bara lust att ställa mig på järnvägen och vänta på tåget... Så jag bra försvinner från allt...
Detta som jag fick idag och allt trök värkligen ner mig!


Jag vill tacka alla finna människor som just inatt stöttat mig när detta kom till mig:( ni är guld värda <3

 
 
Ingen bild

Glad gubbe!

4 januari 2014 02:21

Ursäkta men ta inte detta fel, du är inte gammal? 13? Jag vet inte men du verkar inte vara så gammal! Såhär är det, ja du lämnade ditt förhållande!? So what! Du gjorde något en annan tjej i din ålder aldrig hadd vågat göra du stod upp för dig själv, tog tag i de och lämnade personen som verkar inte älska dig! Så du ska vara stolt föe tror mig världen är full av andra fiskar!!
" jag älskar dig" är ett väldigt starkt ord och ska därför användas när man verkligen älskar personen, du kommer se kärleken med nya ögon ju äldre du blir! Har haft 8 förhållanden, efter den sista så sa jag att jag skulle vänta på att han skulle komma till mig, tog mig 2 år, nu är jag tsm med mannen i mitt liv sen 3 år tillbaka och vi har barn!


Sen de där med att folk säger att du är tjock..kom igen! De är ett tecken på att personen är avundsjuk, mår själv dåligt eller helt ärligt är dum i huvudet! Och man ska aldrig skoja eller skriva att man ska ta självmord! För de finns folk som faktiskt göe de!! Den dagen då du har hittat dig själv som person så kommer livet bli enklare...ta hand om dig! Ciao!

 
Ingen bild

Katri

4 januari 2014 10:07

Men lilla gumman då!
Du gjorde slut för det inte kändes bra. Var stolt för du vågade. Jag kommer inte sägs att livet kommer bli toppen för dom orden är du inte mottaglig att höra. Men jag lovar dig att du kommer möta fler killar under livets gång. Det är väldigt få som hittar livskärleken i tonåren. Jag är 35 och har inte gjort det, mitt hjärta har gråtit många ggr. Många grodor ska pussas innan man hittar sin prins.

Älskar dig. Kram Katri

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline Larsson - 20 mars 2014 03:57

Fått hört en hel jävla del på sistonde och jag orkar inte blogga mer tänker gå vidare! Men just nu mår jag skit Ha det bra ...

Av Jacqueline Larsson - 17 mars 2014 12:35


Hellu! Måndag idag! Tänkte svara på några fråger som jag fått på kik! Så vi kör igång! Fråga- Skulle du skaffa en youtube kanal? Svar- Jag har redan fixat en men är aldrig inne på den men ska försöka lägga upp covers där! Fråga- Hur ...

Av Jacqueline Larsson - 16 mars 2014 15:56


Hello! Fick frågan och skriva ett inlägg om mig själv och sanningar om mig! Så vi kör! Mitt namn är då Jacqueline Mathilda Loviza Larsson! Är född 1999. Fyller år den 21oktober. Jag älskar att sjunga typ mitt liv! Jag bor med min mamma & hen...

Av Jacqueline Larsson - 13 mars 2014 15:36


Hello! Ska ut nu och fota! Så kommer väll blider på det sen! Vart på bup och det gick helt bra! Snackade om skolan bara så va ju inte en sån stor grej! Blir ingen träning idag pogrund av att jag var hemma från skolan. Blir dock ut och springa/gå m...

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards