larssonjacqueline

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Jacqueline Larsson - 8 januari 2014 23:34

Längan efter pappa är sjukt stor just nu, även att jag inte träffat han på 12-13 år. Han är endå min pappa. <3 Just nu är allt bara kasst, tänker för mycket tillbaka på den tiden då han kramade om mig. Känner mig så ensam just nu utan han. Hade velat haft mitt liv med han kunna växa upp med min pappa<3 folk kanske inte förstår hur mycket jag kan sakna någon som knappt funnits i mitt liv :'(<3 men han är endå min pappa. Jag älskar han för det var han som skapade mig med min mamma! Min pappa må kanske inte finnas för mig, men för mig är han endå värdens bästa pappa, som värkligen fanns för mig som liten. Gråter i mängder just nu varje kväll över att behöva gå och lägga sig utan att kunna säga godnatt till han. Och vakna varje morgon och se att han är aldrig vid frukost bordet med oss andra. Kommer hem från skolan och han är aldrig där. Att veta att sin pappa aldrig kommer att va där är sjukt jobbigt. Jag fick aldrig säga hej då till han. Hur mycket jag än försökt att få kontakt med han så ger jag inte upp. För jag älskar min pappa, min ända önskan i mitt liv just nu är att få leva livet som förr med min pappa, okej mamma kommer ju inte kasta ut Magnus för det men. Att få leva mitt liv med min riktiga pappa oxå skulle vara så sjukt mycket bättre, inte jag har värdens bästa lossas pappa som alltid finns för mig, men jag vill ändå ha min riktiga pappa här. För ca 4år sen va då jag började försöka leta upp min pappa, vet en idag vart han bor! Men jag kan bara inte åka ditt o knacka på. För jag vet ju inte vad som kan hända. Jag har försökt fått kontakt med han vida internett 1-3 medelanden har jag bara fått från han på 4-5 år. Det är medelanden där det kan stå "vaken?" "Kommer du ihåg pappa"
Självklart kommer jag ihåg min pappa! Men just nu vill jag bara ha han här. Saknar han så in i Nordens mycket att jag ligger åh gråter floder just nu min ända önskan är att få han tillbaka inget annat.

Önskar att pappa kunde se det här men det vet jag att han inte gör :'(
Men jag älskar o saknar han så jävla mycket :'(<3

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards