larssonjacqueline

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Jacqueline Larsson - 2 januari 2014 22:08

Ville bara säga godnatt till alla läsare. Börjar nu redan bli väldigt trött så lägger mig för att sova. Och hoppas att jag mår lite bättre i morgon. Varit mycket nu på sista tiden men hoppas bara att det blir bättre för blir bara tråkigt om jag ska må dåligt och varje gång ska blogga o allt blir så trist. Önskar allt blir bra igen, ända önskan i mitt liv just nu. Folk kanske inte ser att jag mår dåligt. Men innerst inne mår jag värkligen skit, försökt fått mig lycklig men aldrig lyckats, käns som att det är omöjligt att bli lycklig eller att få må bra igen, Och vissa märker inte ens att man ibland behöver tid för sig själv. Om inget i livet blir bättre så blir mina sista andetag i år.
Vill inte behöva må så här.
Vet inte vart jag ska ta vägen känner mig som ett stort svart hål. Helt tomt.
Men ni får ha det så bra så skriver jag mer i morgon.
Godnatt på er alla!:)

Av Jacqueline Larsson - 2 januari 2014 21:09

Viktig info som sagt, mår värkligen skit just nu.. Så man kommer inte få tag på mig via kik/sms/ask eller något sånt. Kommer ta min tid nu och försöka samla ihop mig, orkar inte behöva tänka på allt och allt som händer.. Så men kommer blogga precis som vanligt och så. Så om ni vill se hur jag mår och så äre bara att läsa min blogg varje dag lite då och då!:)

Kram på er

Av Jacqueline Larsson - 2 januari 2014 19:12

 Tjenare alla, började min morgon med att somna kl 05 något, Vaknade vid 15:40.

Så jag har då inte gjort så mycket idag, eller har mest snackat med Becca och städat och gjort om mitt rum. Ska oxå gå och lägg mig i tid idag pogrund av att snart är det skola så det är då mamma & pappa sätter väcka klockan vid 07-07:30. Jobbigt nog måste jag öpp när klockan ringer.

Men som sagt jag blir bara vanare o vanare vid den tiden, så det blir lättare o lättare att komma i tid till skolan.

Men ha en forsatt trevlig eftermiddag :)

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards