larssonjacqueline

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Jacqueline Larsson - 5 januari 2014 20:55

Hej, sorry att jag inte bloggare igår och idag,

Hade det lite fult öpp i går. Och idag har jag legat med mensvärkar som fan och varit med Becca.

Som nog många vet så har jag klippt av en stor bit av håret och redan fått hat för det. Varför döma en person fattar inte det. HAr lust att raka av håret på er idioter. Låt mig få se ut som jag gör, Brryr mig liksom inte hur du har ditt hår liksom. Men som sagt haters finns överallt som sagt. Och det är bara att skita i dom.


Snart börjar skolan. På Onsdag, känns som detta lov varit väldigt kort. Nu när skolan väll börjar kommer jag också sattsa så mycket som möjligt på simningen. Och redan tänkt börja springa och sånt. Kommer oxå börja träna med en kompis så nu är allt träning tillbaka som försvann för mig för 1år sen. Känns skönt och ska få börja med det som man lever för typ. Men man får hålla tummarna på att man inte rasar ner i vikt igen. Gäller att äta ordäntligt och träna i rätt mägnd. Äventuellt kommer jag sluta med sången men jag vet inte riktigt. Ska väll se hur jag gör. Blir så mycket med simningen och sången för dom krockar på samma dag. Men får annars lösa det på något sätt.


Skolan ska jag försöka mitt bästa med nu. Vill fixa mina betyg har nu F i nästan allt och vill i alla fall ha E  eller böttre i ämnena. Måste börja ta skolan seriöst. VIsst skolan är jobbg, äter dåligt så igentligen orkar jag inte en hel skoldag. Så för mig är det tufft att gå i skolan men jag kämpar så mycke jag kan. Ska oxå börja äta bättre, Måste värkligen äta nu när simningen går igång för mig igen. Ska oxå börja gå på idrotten, FÖr denna termin som va fick jag nästan tjata fram mig ett E men han min idrottslärare sa oxå att han kommer vara hårdare mot mig nästa termin nu som kommer.


Detta kommer inte bli lätt kommer säkert halka ner lite och börja tröttna men det är då jag måste tänka frammåt. Och värkligen försöka. Det jag har mest problem med är Engelskan och Kemin o biologin. Nog det jag måste jobba mer med i skolan oxå.


Men jag ska klara detta ingen ska kunna stoppa mig denna gång. Jag ska klara det jag tror på mig själv att jag klarar det.



Ps: Kommer försöka blogga så mycket som möjligt när skolan börjar kan komma inlägg men det kanske blir korta men flera. Men gör mitt bästa för att kunna lägga ner tid på bloggen.



Ni får ha det så bra allihopa:)<3

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards