larssonjacqueline

Direktlänk till inlägg 3 januari 2014

Svar på frågestunden!:)

Av Jacqueline Larsson - 3 januari 2014 18:53

Fråga: Är det något speciellt du vill göra år 2014?
Svar: Ta hål i naven och göra sommarlovet till det bästa!:)

Fråga: Vad är det för sport du går på?
Svar: Simning!

Fråga: Din högsta dröm i livet är?
Svar: har många drömmar, men en är att bli modell!:)

Fråga: Hur gammal är du?
Svar: 14 år

Fråga: ångrar du att du klippte av dig håret?
Svar: ångrar det sjukt mycket.

Fråga: Vad fick dig att börja blogga?
Svar: För 3-4 år sen ville jag bli som Nellie Berntsson något jag visste att jag aldrig kommer bli men det som fick mig att börja blogga nu var nog för jag tyckte att det skulle vara en kul grej att dela med sig av mitt liv lite.

Fråga: Favorit nagellack?
Svar: Har inget speciell favorit men mina rosa tror jag!:)

Fråga: Kan du skaffa en youtube kanal?
Svar: Oj oj oj har ingen anning skulle typ inte varit någon som skulle kollat men kanske!:)

Fråga: Hur ofta plattar du håret?
Svar: Jadu olika faktiskt!:)

Fråga: Brukar du raka dina ben?
Svar: Ja det brukar jag!

Fråga: Vad tycker du om folk som är elaka?
Svar: alla är elaka någon gång men självklart tycker jag inte att man ska vara det.

Fråga: finns det något du vill ändra på?
Svar: Ja faktisk vill att all mobbing som finns ska försvinna.

Fråga: Sjukt stark tjej som varit med om så mycket i livet!<3
Svar: Tack så mycket sötnos<3

Fråga: Bästa vänner ?
Svar: Har många bra vänner!:)

Fråga: Är jag snäll? /Jenny
Svar: sjukt snäll är du!:)

Fråga: Vad tycker du om mig?/Jenny
Svar: Sjukt fin och underbar vän!:)

Fråga:Hört dig sjunga förut kan du inte göra en video här på bloggen då du sjunger så alla får höra din fina röst?
Svar: Fy nej tror jag nog inte sjunger så fult tycker jag!

Fråga: Vad gör du på fritiden?
Svar: Bloggar, är med vänner ,tränar och massa annat!:)

Fråga: Är du model eller något?
Svar: Är inte model men mamma ska söka mig till det!:)

Fråga:Har du hål i tungan eller naven?
Svar: inget av det.

Fråga: Vad tycker du om mig?/Emelié
Svar: Sjukt vacker tjej super snäll!:)

Fråga: Vem är du Tillsammans med?
Svar: Robin:)



Tack för alla frågor ha det så bra och hoppas svaren va bra nog för det du ville ha svar på just din fråga!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline Larsson - 20 mars 2014 03:57

Fått hört en hel jävla del på sistonde och jag orkar inte blogga mer tänker gå vidare! Men just nu mår jag skit Ha det bra ...

Av Jacqueline Larsson - 17 mars 2014 12:35


Hellu! Måndag idag! Tänkte svara på några fråger som jag fått på kik! Så vi kör igång! Fråga- Skulle du skaffa en youtube kanal? Svar- Jag har redan fixat en men är aldrig inne på den men ska försöka lägga upp covers där! Fråga- Hur ...

Av Jacqueline Larsson - 16 mars 2014 15:56


Hello! Fick frågan och skriva ett inlägg om mig själv och sanningar om mig! Så vi kör! Mitt namn är då Jacqueline Mathilda Loviza Larsson! Är född 1999. Fyller år den 21oktober. Jag älskar att sjunga typ mitt liv! Jag bor med min mamma & hen...

Av Jacqueline Larsson - 13 mars 2014 15:36


Hello! Ska ut nu och fota! Så kommer väll blider på det sen! Vart på bup och det gick helt bra! Snackade om skolan bara så va ju inte en sån stor grej! Blir ingen träning idag pogrund av att jag var hemma från skolan. Blir dock ut och springa/gå m...

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards