larssonjacqueline

Direktlänk till inlägg 3 januari 2014

Vet inte hur jag ska göra...

Av Jacqueline Larsson - 3 januari 2014 01:59

Som sagt bilden talar , hur jag just nu tycker att det värkar som. Ligger just nu i sängen bara lite arg. Killar.. Vad har man dom till jo... Man har någon att förlora oskulden med, någon man kan skaffa familj med någon man kan mysa med och kyssa och allt det där ni vet nog hur jag menar. Själv har jag haft några stycken förhållanden, men bara 2seriösa. Det förhållandet jag har nu vet jag inte vad jag ska tycka om det, har knappt någon kontakt med min kille pogrund av alla hans prat om att han har väldigt mycket för sig nu för tiden....
Jag vet inte häller vad jag ska tro eller tycka längre.
Kärleken är då inte lätt.
Men om man ser bort killar, tänk igentligen hur livet då skulle se ut. Igentligen lättare för det är ofta killarna som förstör våra liv. Dom säger "Jag kommer aldrig att lämna dig" Några veckor,månader eller år eller vad det är, så krossar dom våra hjärtan i flera miljontals bittar. När vi krossar killarnas hjärtan värkar det inte som en stor grej för dom för dom skaffar nya direkt nästan... Medans vi tjejer när vi blir krossade av dom vi älskar gråter vi... Vi mår piss i flera dagar vi har svårare att släppa killarna. Något vi också kommer få leva med.
Självklart vill många tjejer hitta sin dröm kille, och vissa sin dröm tjej. Vilket kön man nu gillar.
Vi alla tjejer behöver tänka igenom innan vi tar steget och skaffar kille. För ibland tror vi att det är den perfekta men sen tar det 1månad eller mer eller mindre sen krossar han ditt hjärta...
Många killar går bara på utseendet.
Men det är fel av killarna det är personligheten.

Jag hade en gång ett förhållande med en kille, han klagade ofta på mig när jag va osminkad. Han sa alltid att jag var finare i smink. Något jag blev sårad av väldigt ofta. Och ändå stog jag ut med det i över 1år.
Och ni fattar nog vem killen är då..... Men jag dömmer han inte nu men men...

Tjejer tänk på vad ni gör och ger er in i va rädda om er killarna ska inte få oss att må piss. Och dom ska ta oss för den vi är och inte för hur vi inte är... Vi ska alltid vara oss själva . Killarna kan inte ändra det..


Puss på er alla!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline Larsson - 20 mars 2014 03:57

Fått hört en hel jävla del på sistonde och jag orkar inte blogga mer tänker gå vidare! Men just nu mår jag skit Ha det bra ...

Av Jacqueline Larsson - 17 mars 2014 12:35


Hellu! Måndag idag! Tänkte svara på några fråger som jag fått på kik! Så vi kör igång! Fråga- Skulle du skaffa en youtube kanal? Svar- Jag har redan fixat en men är aldrig inne på den men ska försöka lägga upp covers där! Fråga- Hur ...

Av Jacqueline Larsson - 16 mars 2014 15:56


Hello! Fick frågan och skriva ett inlägg om mig själv och sanningar om mig! Så vi kör! Mitt namn är då Jacqueline Mathilda Loviza Larsson! Är född 1999. Fyller år den 21oktober. Jag älskar att sjunga typ mitt liv! Jag bor med min mamma & hen...

Av Jacqueline Larsson - 13 mars 2014 15:36


Hello! Ska ut nu och fota! Så kommer väll blider på det sen! Vart på bup och det gick helt bra! Snackade om skolan bara så va ju inte en sån stor grej! Blir ingen träning idag pogrund av att jag var hemma från skolan. Blir dock ut och springa/gå m...

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards