larssonjacqueline

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Jacqueline Larsson - 17 mars 2014 12:35

Hellu!
Måndag idag!
Tänkte svara på några fråger som jag fått på kik!
Så vi kör igång!


Fråga- Skulle du skaffa en youtube kanal?

Svar- Jag har redan fixat en men är aldrig inne på den men ska försöka lägga upp covers där!

Fråga- Hur lärde du och Jesper känna varandra?

Svar- Vi vart åh lära känna varandra geonom Alice för ca 2 år sen! Då vi va som vänner men vi tappade kontakten väldigt snabbt! Eller han skrev typ jämt till mig social? Hela tiden så vi har väll snackat lite! Och jag har alltid tyckt att han varit så himla söt! Så en dag såg jag han och då skrev jag till han så vi fick mer kontant sen kom det känslor åh allt in så sen ville vi tästa ett förlåhållande och pang så höll det och nu är vi ihop!


Fråga- Kan du göra en cover på Vfm?

Svar- Yes men vilken låt?

Fråga- vilka vs har du?

Svar- Pure seduction & midnight mimosa!

Det var era svar på era fråger så yes!
Ni får jätte gjärna ge fler fråger om ni undrar något!
Yes!

Ojusta någon ville ha bild på mina vs kan lägga upp bilden här! Kolla ner

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards