larssonjacqueline

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Jacqueline Larsson - 16 mars 2014 15:56

Hello! Fick frågan och skriva ett inlägg om mig själv och sanningar om mig! Så vi kör!


Mitt namn är då Jacqueline Mathilda Loviza Larsson!
Är född 1999. Fyller år den 21oktober.
Jag älskar att sjunga typ mitt liv!
Jag bor med min mamma & hennes kille! Och deras 3 barn + Min lillebror!
Bor inte hos min pappa!
Växt upp utan pappa eller fick växa upp med en styvpappa.
Jag har Adhd & en ätstörning!
Jag har värdens bästa vän!
Och värdens bästa kille!
Min relation till min mamma är dålig!
Jag har inga djur! Önskar att jag hade men styvpappa är alergisk!
Jag har super dåligt självförtroende!
Jag skolkar mycket pågrund av att jag mår väldigt dåligt!
Jag vet inte riktigt vem jag är så jag härmar typ andra!
Jag går till bup och massa skit ställen och pratar!
Jag har haft anroxia typ!
Jag har blivit sexuellt utnyttjad när jag var 12! Sen dess har jag fått vådligt dåligt självförtroende! Jag är väldigt missnöjd med min kropp/utseende!
Jag har haft självmordstankar sen jag var runt 10 år.
Jag är uppväxt i Borlänge!
Jaf flyttade till Ludvika när jag skulle börja 4:an.
Jag har 9syskon 1riktigt och 8halvsyskon.
Jag bor i ett hus/lägenhet i tråkiga Ludvika.
Jag har många falska vänner!
Har ca 3äkta vänner nästan!
Jag är simmare! Och jag var sångare men jag slutade på det konstigt nog!
Jag vill gå barn åh fritids linjen eller va det nu heter sen! Jag har gått om 7:an pogrund av anroxia!
Jag måste kanske gå om 7:an igen om jag inte tar skolan på Alvar!
Jag går på värdens sämsta skola (kyrkskolan) har blivit misshandlad i skolan! Jag blir avensjuk på folk som här bäbisar hahah!
När jag var liten va min dröm att bli dagis fröken och en idag är det!
Jag har inte kontakt med min pappa! Jag har varit en av dom bästa av 99:or på simning!
Jag gillar hockey laget AIK!
Jag har hetat Hagelin i efternamn!
Jag vill börja rida!
Om inte Jesper hade gjort mig lycklig igen så hade jag inte left länge till!
Jesper fick mitt liv att ändras hans ord han sagt är så jävla underbara! Så som sagt jag har värdensbästa kille!
Min bästa vän rädda mig från att dö av anroxia förra året!
Jag älskar att åka skriskor!
Jag är godis beroende. Jag har jätte svårt att sova! Haft sömn problem sen jag va liten!
Jag har varit nära att ta mitt liv 5 gånger !
Men varit för feg att ta livet!
Jag bor granne med 2 lärare!
Jag är mörkrädd!
Om jag inte får som jag vill blir jag ofta sur! Har jätte jobbigt med när folk sitter åh petar på mig!


Det va lite om mig och sanningar om mig!
Ha det så bra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards