larssonjacqueline

Direktlänk till inlägg 14 december 2013

Trött på skit!

Av Jacqueline Larsson - 14 december 2013 23:21

Nu är jag arg/sur!
Är värkligen trött på folk som försöker trycka ner mig till 0! Du skiver saker om att det va bra att jag blev våldtagen förra sommaren, du tycker jag borde banta när jag redan är underviktig ! Du skriver att jag borde dö! Du försöker med allt men du kommer aldrig att få ner mig till nivå 0! Däri mot kommer du ångra så jävla mycket att du trycker ner mig!

Att folk inte fattar att ord sårar ! Självklart blir jag väldigt ledsen och mår piss men kommer aldrig ner till nivå 0 för jag är starkare än så jag står på mina egna ben och klarar av att höra allt du säger! Men en dag lovar jag att du som håller på så här mot mig du kommer ångra allt du kommer ligga på nivå 0 när jag får reda på vem du är!!!!!
Patetiska små ungar som bara vill att folk ska dö!

 
 
Jennifer

Jennifer

19 december 2013 14:58

Hej vännen!
Du ska veta att om du vill snacka med någon är det bara att kika/ ringa/ smsa, finns för dig 24/7!

Ingen förtjänar att må såhär, ingen.
Du är för bra för det.

Kram på dig.

http://www.jenniferberglund.blogg.se

Jacqueline Larsson

19 december 2013 18:28

Aw tack finns alltid för dej oxå

Kram på dej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline Larsson - 20 mars 2014 03:57

Fått hört en hel jävla del på sistonde och jag orkar inte blogga mer tänker gå vidare! Men just nu mår jag skit Ha det bra ...

Av Jacqueline Larsson - 17 mars 2014 12:35


Hellu! Måndag idag! Tänkte svara på några fråger som jag fått på kik! Så vi kör igång! Fråga- Skulle du skaffa en youtube kanal? Svar- Jag har redan fixat en men är aldrig inne på den men ska försöka lägga upp covers där! Fråga- Hur ...

Av Jacqueline Larsson - 16 mars 2014 15:56


Hello! Fick frågan och skriva ett inlägg om mig själv och sanningar om mig! Så vi kör! Mitt namn är då Jacqueline Mathilda Loviza Larsson! Är född 1999. Fyller år den 21oktober. Jag älskar att sjunga typ mitt liv! Jag bor med min mamma & hen...

Av Jacqueline Larsson - 13 mars 2014 15:36


Hello! Ska ut nu och fota! Så kommer väll blider på det sen! Vart på bup och det gick helt bra! Snackade om skolan bara så va ju inte en sån stor grej! Blir ingen träning idag pogrund av att jag var hemma från skolan. Blir dock ut och springa/gå m...

Presentation


Älskar att sjung, Fotta och simma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards